11 lis 2010

Gray Powder

It's cold, getting colder. After all, I hope that winter will come as late as possible. 
In the photos I present my next new Mizensa's bag - Flavia.  By the way, I remind you about a 5% rebate code located in the upper right corner.

[PL] Jest zimno, coraz zimniej. Mimo wszystko, mam nadzieję, że zima przyjdzie jak najpóźniej.
Na zdjęciach prezentuję moją kolejną nową torbę od Mizensy - Flavię. Przy okazji, przypominam o 5% kodzie rabatowym widocznym w prawym górnym rogu strony.





coat - Zara
sweater - H&M
tights - Gatta
shoes - Deichmann
bag - Mizensa

16 komentarzy:

  1. świetny sweter, lubię takie luźne golfy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny płaszcz, nie ma to jak klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna torebka i płaszczyk:)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te buty!!!!!! nigdzie ich juz nie moge znalezc;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to już było...

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze uwielbiam takie rajstopy!
    Po drugie prześliczna sukienka
    Po trzecie przesliczna cała reszta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta torba ;)

    pozdrawiam i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka, sweterek, buty <3 bardzo ładnie!
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wzięłam L, bo lubię takie luźniejsze, ale tabela z rozmiarami jest. A skład jest właśnie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka!!! mam podobna tylko ze czarna z zary. uwielbiam jej kroj- jest bardzo wdzieczna, z reszta jak caly Twoj outfit!

    OdpowiedzUsuń