27 cze 2011

alien girlfriend

Bluzkę, którą mam na sobie, nazywam "kosmiczną". Prawda, że przypomina nieco kombinezon z filmów SF? ;) Wynalazłam ją już ponad rok temu w Sabrze i zupełnie nie wiem czemu do tej pory nie udało mi się jej tu pokazać.

Proszę nie zwracać uwagi na moją niewyraźną minę. smętnie zwisające słuchawki oraz włosy, które nie wiedzieć czemu wyszły (na szczęście tylko na zdjęciach) rude. ;p

blouse - Sabra | bag - Mizensa | jeans - Bershka | earrings - Orsay | mp3 - Creative

74 komentarze:

  1. wow! bluzka jest GENIALNA. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do udziału w konkursie REGAL ROSE na moim blogu. Nagrodą jest cudowny naszyjnik prosto z UK: http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose-vol2-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz! Cudowne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za BOSKI lakier do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  5. miremell, malutki Golden Rose z serii Miss Selene, nr 202 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest genialna ! :)
    zakochałam się w twojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka genialna bluzka!
    świetne kolory:)

    http://jeilliebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niezła ta bluza! oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna bluzka!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka super, bardzo oryginalna :>

    OdpowiedzUsuń
  12. z tymi słuchawkami i kablami jest jeszcze bardziej kosmicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odjazdowa jest! A kolor jeszcze dodaje kosmiczności ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia śliczne :)
    mi się strasznie podoba Twoja torba, no i oczywiście genialne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna jest ta torebka i cudne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka wygląda na świetną! wielka szkoda, że nie ma zdjęcia całości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ! kolorowo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe racja jest kosmiczna ;) ale torebka bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz przepiękne paznokcie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmiczna!Świetna! Ale ja też postuluję o zdjęcie całości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny lakier , i kolczyki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmiczna dziewczyna:)podoba mi sie

    bluzeczla jest sliczna, te zawijasy dodaja jej wdzieku i oryginalnosci

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna bluzka !!!zapraszam do zapoznania się z fotorelacją z Warsaw Fashion Street na www.pozerki.pl oraz obserwacji :)
    pozdrawiam,wilhelmina

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ;D
    Obserwuję i Lubię to ;D
    Liczę na to samo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny lakier, piękna torba no i zgrany z nich duet! :)
    a bluzka faktycznie kosmiczna, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za komentarze każdemu z osobna. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie tutaj-obserwuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. masz bardzo subtelną urodę i jesteś strasznie stylowa (wnioski po przejrzeniu połowy bloga ;). jak widać - może być stosunkowo prosto i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. turkus plus niebieski to moje ulubione połączenie kolorów, które nieodłącznie kojarzy mi się z latem , morzem , ahhhh...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe bluzka faktycznie kosmiczna:) i piękny ma kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ajć jakie piękne zdjęcia :)
    a paznokcie niesamowite, i kształt i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście kosmiczna ta bluzka:D
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  33. WOW, rzeczywiście wygląda jak z sf ;) ale to dobrze, ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta bluzka jest genialna!! I do tego jej kolooooor!
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. szacunek za blog !
    Zapraszam do mnie:


    http://paticee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawa bluzka,fajna torebka ;>

    www.ourdestinatioon.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  37. genialna bluzka, fantastyczna! :) co to w ogóle za sklep Sabra? nie znam i coś nie widzę w necie...

    http://unedandizette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka rzeczywiście kosmiczna :) a torba i lakire rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne kolory ! a torebka ? idealna !

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie Ci w takich kolorach! Jestem zachwycona torebką! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. ta bluzka jest bajeczna ! świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz genialnie! i masz cudowny kształt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluzka ładna, aczkolwiek nie w moim stylu ;)
    I prześliczny kolor włosów masz! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  44. O matko, bluzkę i paznokcie masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bluzka! :)

    http://bellasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. sliczna ta 'kosmiczna' bluzka :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. niesamowita bluzka;)
    a torebka taka o której właśnie marzyłam.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowite paznokcie:) Pozdrawiam i zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie mogłam nie zauważyć torby - świetny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. niesamowita jest ta bluzka !!!

    OdpowiedzUsuń
  52. słowo kosmicznie idealnie opisuje tę bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałabym mieć takie piękne pazury. Moje są jakieś takie pokraczne:[

    OdpowiedzUsuń
  54. rewelacyjny zestaw swietne zestawienie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna bluzeczka :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  56. That bag is totally awesome, wow! Love the color.

    xx Paula || intergalactic radio station

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolorystyka zestawu bardzo mi się spodobała. Szczególnie torebka :) A bluzka ma super fason i faktycznie jest trochę - kosmiczna. MP3 jest bardzo fajnym dodatkiem :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ciekawa bluzka ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  59. http://allegro.pl/tommy-hilfiger-tommy-girl-30ml-1oz-perfumy-i1785713884.html
    polecam ;) są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. torebka i lakier są super
    pozdrawiam
    http://kobieta-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń