19 sty 2011

breath of spring

Nie sądziłam, ze nauszniki mogą być tak ciepłe i przydatne! Odkąd mam te - nie mogę się z nimi rozstać.
Idealnie pasują do mojego nowego nabytku - mizensowej, pudrowej Emilki. Do tego szal, który mam na sobie może drugi raz w życiu (chociaż mam go już co najmniej ponad rok). 

Mamy środek zimy, a ja czuję już wiosnę! Po śniegu ani śladu, temperatura jest znośna... Jeszcze trochę słonka poproszę i będę bardzo ukontentowana! :)

 coat - Zara | pants - Stradivarius | boots - Graceland | bag - Mizensa
earmuffs - Atmosphere | shawl - no name | gloves - H&M

30 komentarzy:

  1. Miałam straszną ochotę dokładnie na tę samą torebkę. Może w nagłym przypływie gotówki, kiedyś...
    Nauszniki przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz w tym kolorze pudrowym

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba !

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. na pierwszym zdjęciu zaiste interesujący chodnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, też właśnie dostałam nauszniki :) Przydadzą się :) Torebka jest super. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOo kurcze... świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  7. zwariowałam na punkcie Twojej torebki. Ot co. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Booska torebka, choć szara albo czerwona wygląda lepiej dla mnie ;)

    szal też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie jest !!!! idealne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie są te nauszniki :) A szal ma świetne, futrzane pomponiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. A słyszysz coś w tych nausznikach? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy: 175cm ;)
    @Nessa: Słyszę! :D I to bardzo dobrze. Różnicę czuć tylko bezpośrednio po założeniu, potem już nie. :)

    dziękuję za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka i buty są świetne ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale rewelacyjna całość, piękna kolorystyka :) a szal jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. własni trafiłam na twojego bloga i zostaję :) bardzo mi się podoba !!
    i oczywiście zapraszam do siebie :)
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torba!! zazdroszczę nauszników bo straszny ze mnie zmarźluch..:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pompony! cały set swietny

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz odwiedzam Twojego bloga i bardzo mi się podoba! Będę zaglądać częściej.
    A co do stylizacji, to nauszniki fajnie rozweselają całość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Those earmuffs are sooooo adorable!!! And I love how you matched your bag and scarf...you look sooo chic! You are so lucky that it's getting warmer there..it's like -30C in Toronto!!!AHHHHHHHHH!!!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń